Иновативни екипи

$0.00

Обучението „Иновативни екипи“ подпомага организациите да генерират, адаптират и прилагат на практика креативни идеи, насърчавайки иновации, премерени бизнес рискове и дигитална еволюция в бързо изменящи се пазарни условия.

Какво прави обучението различно:

  • Адаптира и прилага Agile принципите за ускорено посрещане на пазарните нужди от Вашия уникален екип във Вашия бизнес контекст.

  • Използва метода на дизайн мисленето, за да разкрие ключови пазарни потребности и да превърне идеята в опростен прототип, който да тествате с реални потребители, преди да инвестирате.

  • Приоритизира контекста и нуждите на Вашите потребители.

  • Интегрира ученето в ежедневните оперативни дейности на клиента за постигане на дългосрочно въздействие.

Резултатите за екипа Ви:

  • Ускорено посрещане на пазарните нужди в условия на постоянна промяна 

  • По-ефикасно и по-бързо прототипиране и тестване на Вашите продукти и услуги

  • По-структурирани процеси за получаване и интегриране на обратната връзка на Вашите потребители

  • По-високо ниво на самоорганизация, саморефлексия и саморегулация

Обучението „Иновативни екипи“ подпомага организациите да генерират, адаптират и прилагат на практика креативни идеи, насърчавайки иновации, премерени бизнес рискове и дигитална еволюция в бързо изменящи се пазарни условия.

Какво прави обучението различно:

  • Адаптира и прилага Agile принципите за ускорено посрещане на пазарните нужди от Вашия уникален екип във Вашия бизнес контекст.

  • Използва метода на дизайн мисленето, за да разкрие ключови пазарни потребности и да превърне идеята в опростен прототип, който да тествате с реални потребители, преди да инвестирате.

  • Приоритизира контекста и нуждите на Вашите потребители.

  • Интегрира ученето в ежедневните оперативни дейности на клиента за постигане на дългосрочно въздействие.

Резултатите за екипа Ви:

  • Ускорено посрещане на пазарните нужди в условия на постоянна промяна 

  • По-ефикасно и по-бързо прототипиране и тестване на Вашите продукти и услуги

  • По-структурирани процеси за получаване и интегриране на обратната връзка на Вашите потребители

  • По-високо ниво на самоорганизация, саморефлексия и саморегулация