Обучението „Устойчиви екипи“ подпомага организациите да предвиждат проактивно промените в средата, да постигат дългосрочна и устойчива дигитална трансформация и да изграждат процеси и култура на постоянно подобрение.
Какво прави обучението различно:
Създава уникално преживяване за всеки екип, според резултатите от стратегическата диагностика на „Синерго“ и предварителен разговор с клиента.
Симулира бъдещи бизнес сценарии, в които екипът да предвиди и приложи различни варианти на своето развитие и на дигиталната трансформация на организацията,
Изгражда умения за стратегическа устойчивост, постоянно подобрение и генериране на иновации, ориентирани към бъдещето.
Интегрира ученето в ежедневните оперативни дейности на клиента за постигане на дългосрочно въздействие.
Резултатите за екипа Ви:
По-ясна визия за бъдещото развитие на организацията
Проактивни иновации, ориентирани към бъдещето
Стратегическо планиране на дигиталната трансформация на бизнеса
По-структурирани процеси за постоянно подобрение и развитие
По-силна култура на доверие, споделяне и отговорност
По-ефективно управление на стреса и управление на конфликти
Обучението „Устойчиви екипи“ подпомага организациите да предвиждат проактивно промените в средата, да постигат дългосрочна и устойчива дигитална трансформация и да изграждат процеси и култура на постоянно подобрение.
Какво прави обучението различно:
Създава уникално преживяване за всеки екип, според резултатите от стратегическата диагностика на „Синерго“ и предварителен разговор с клиента.
Симулира бъдещи бизнес сценарии, в които екипът да предвиди и приложи различни варианти на своето развитие и на дигиталната трансформация на организацията,
Изгражда умения за стратегическа устойчивост, постоянно подобрение и генериране на иновации, ориентирани към бъдещето.
Интегрира ученето в ежедневните оперативни дейности на клиента за постигане на дългосрочно въздействие.
Резултатите за екипа Ви:
По-ясна визия за бъдещото развитие на организацията
Проактивни иновации, ориентирани към бъдещето
Стратегическо планиране на дигиталната трансформация на бизнеса
По-структурирани процеси за постоянно подобрение и развитие
По-силна култура на доверие, споделяне и отговорност
По-ефективно управление на стреса и управление на конфликти